Familjen förfaller...

Igår var det Oscars gummistövlar som tackade för sig och imorse upptäckte jag detta...


När pyjamasen är tunnsliten in på bara tårna är den ganska redo att kassera.. ..fördelen är ju dock att det då inte belastar tvättberget ;-) !

Ställde mig på vågen imorse och såg till min belåtenhet att jag tappat 1,3 kg sen förra veckan, klart godkänt så idag och imorgon tar jag "poängledigt". Firade med att äta smörgås till frukost, rena rama lyxen när man skippat kolhydrater under hela veckan som gått. Taktiken att räkna poäng under veckorna och "slarva" på helgen har hittills funkat bra så jag fortsätter på den linjen. Har för mig att jag faktiskt läste nånstans att det sporrade förbränningen att ha en "ätdag" / vecka. Nu har jag ju förvisso t.o.m kört på 2 dagar men det verkar funka det också...

Har haft en slapp morgon, men nu ska jag försöka sätta fart med lite av varje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0