Måndag morgon börjar världen om...

Har precis lämnat av Oscisen på dagis, Rasmus somnade gott i vagnen. Ska strax sätta fart med lite av varje men först...


Haha, lite roligt att en batmangubbe smög sig in på ett hörn av bilden.. Men det är ju å andra sidan så det är - grejjer överallt!

Rasmus vaknade 5 imorse och var helt igentäppt stackarn så det var bara att gå upp och preparera med saltspray (måste köpa ny, nästan slut!) och nezeril + fixa fram en annan napp som han kan andas bättre med. Skönt nu när han passerat 7 månader och äntligen får använda Nezeril i sprayform så man slipper baltet med de där små pipetterna där hälften kommer utanför... Otroligt nog somnade han sedan om och när han sedan vaknade var han på på ett strålande humör. Jag däremot kände mig mer död än levande när jag var tvungen att masa mig upp för att Patrik skulle åka till jobbet. Tror minsann jag håller på att bli lite förkyld jag också...

Det är en underbar höstdag ute, tur det eftersom Oscars stövlar inte kommer förrän till eftermidda'n... Jag har en del jag måste grejja med idag men sen ska jag faktiskt ta mig tid för en promenad efter lunch. Har plockat fram Oscars gamla Laban fleeceoverall till Rasmus. När jag plockade fram den tänkte jag -"åh va bra, nu har han overall hela hösten" för den är ju fodrad och jättego men... ...storleken var 74/80, han kan ha den idag och i bästa fall 1 månad till men sen är det slut. Han är STOR Rasmus. Större än Oscar var i denna ålder för jag vet att han hade denna overall länge!

Nu börjar det röra på sig ute i vagnen - slut på friden ;-) !


Oscar var väldigt fascinerad när Rasmus började försöka ta sig framåt, och självklart skulle han göra likadant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0