Med nål och tråd

Att brodera är himla kul! Men tyvärr går det lite i perioder med både inspiration och ork för såna projekt. när jag tänker efter har jag inte broderat någonting alls sedan jag gjorde detta lapptäcke när jag var gravid med Oscar...



Jäklar va jag pillade med de där små nallarna, men å andra sidan hade jag ju inte så mycket annat för mig heller så... Täcket är fodrat med fleece och används fortfarande flitigt i vagnen, nu till Rasmus dock...






När jag var riktigt i tagen med broderilådan gjorde jag även detta örngott som födelsedagspresent till en kär vän :-) !




Insnöad på nallar eller vad?!



Och denna tavla till en gammal klasskompis bebis...






Ganska kul ändå att jag sparat lite bildbevis på hur kreativ jag varit en gång i tiden ;-) ... Kanske dags att rota fram garnkorgen och börja sy på kvällarna igen...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0