Oscars dagisdocka

Här är dockan som Oscar har på dagis (symboliserandes han själv) vid morgonsamlingen. De barn som är där får varje morgon sätta upp sig själva (i dockform) i små fack! Ganska rolig idé.



Själva kroppen fick jag färdig från dagis, det enda jag gjort är kläderna , håret och ansiktet. Nog påminner den lite om Oscar så säg ;-) ...?! Även om Oscar inte är så sned i ögonen... Brodera frihand har aldrig vart min starka sida!

Var väldigt nöjd med mig själv när jag kom på att jag kunde använda en sån där "täck en fläck-märke" att dekorera tröjan med. Traktorer ÄR ju Oscar :-) !




Undra vad jag ska hitta på till Rasmus docka den dag det är dags för honom att börja på dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0