TGIF, och inte vilken fredag som helst!



Bra tempo har jag haft idag! Fått undan på massa tråkgrejjer som att sortera bort urväxta kläder ur barnens garderober, tvättat, städat ur frysen, dammsugit och putsat köksfönster. Kanske inte världens mest begåvade att göra när det regnar men nu är de putsade iallafall och med min metod funkar det bra under de flesta förhållanden. Eldorado fönsterputs är verkligen fönsterputs till att prata på! Fått upp nya gardiner också. Har bara ett par blommor som behöver planteras om så är köket tiptop sen :-) ! Skönt att få det gjort innan helgen..


Mammas lilla hjälpreda är aldrig långt borta när det är projekt på gång! Och som bonus i denna aktivitet var det ju tillåtet att stå på köksbordet...


Och efter fönsterputs hade vi ju gjort oss förtjänta av lite mysfika förståss...

"Idag var det riktig fest mamma!"

 Min älskling kom hem med blommor dagen till ära! Blommor 2 dagar i rad, snacka om att känna sig uppskattad! Och inte bara blommor, han hade köpt med sig glass också! Kvällen är komplett :-) ! 


Och där mitt i grönskan sitter han ju! Grodan jag kysste så han blev just min prins :-) !


Nu blir det vuxenmys med räkor och baguetter och kanske nån alkoholhaltig dryck till det ... Patrik pratade om nån film, men vi får väl se hur länge vi orkar hålla oss vakna ;-) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0