Vem tar hand om hösten?!

Inte utan att man får ordentliga höstkänslor! Förra veckan var vi och badade och det var hur varmt som helst både tisdag och onsdag och idag sitter man och funderar på att ta fram åkpåsen till vagnen...

Barnen sover, Oscar i sin säng och Rasmus i mitt knä än så länge.. ..hoppas på att snart kunna lägga honom ifrån mig. Jag är skittrött jag också så vi får väl se hur länge man orkar vara vaken..


Min tappra lilla kille..


Oscar har vart lite hängig och ovanligt kramig idag så kanske är det nån förkylning på gång.. Tanken är att jag och Rasmus ska på spädbarnsgrupp inne på familjecentralen imorrn men om Oscar inte är 100 struntar jag i det och låter honom va hemma från dagis. Vi får se.

Ett stick kvar att göra nu - sen är det över för den här gången. Skönt, det gör så ont i mig att vara tvungen att göra honom ledsen....



Sjöng denna på Oscars namngivning. Jag tycker den är så otroligt fin. De kvällar jag nattar honom brukar han be att jag ska sjunga den för honom, men han brukar be mig ändra jorden till Bergerud, sötis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0