Det var det...

Kvällen är kommen och snart dags för sängen. Haft ganska full rulle idag och det känns i kroppen...  Smörgåstårtan till imorgon ligger i press och kladdkakan står färdig i kylen. Imorgon återstår bara garnering. Imorgon är Patriks födelsedag och det bästa av allt är att han är ledig resten av veckan! Gillas MYCKET av både mig och barnen...


Lika spännande varje gång som man smakar tårtan. Fyllningarna smakade bra var för sig men hur det blev ihop - det märks! Patrik är hur som helst MYCKET förväntansfull på det som finns under handduken...

Vi var ute ett par timmar på eftermidda'n och det var riktigt härligt. Dock lärde jag mig den hårda vägen att det inte är så smart att åka stjärtlapp i lössnö... Om man inte är sugen på att fylla jackan med snö då förståss! Hmm, nästa gång får jag nog ta en längre jacka.

Det blev lite småsura miner när jag tröttnade på att dra upp kälken och han fick göra det själv... Jag vet ju att han kan och backen är varken särskilr lång eller brant...

Fina, fina Oscar!

Gör snövingar. Försökte få honom att använda benen också men det ville han inte!

Och sen, dagens höjdpunkt...

Farfar kom med traktorn! Och Oscars lycka var gjord!

Knappt 1 timme kvar tills Patrik blir 38, (eller 18 + 20 som han själv föredrar att framställa det...) Kanske bäst att jag går och lägger mig så jag hinner somna innan det är dags att vakna och först ta hand om nattvakna småbarn och sen sätta på kaffe till det stora födelsedagsbarnet...


Älskar Dig Patrik, lika mycket nu som då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0