Tomtegröt på G

Jag hör ju till kategorin av människor som tycker "tomtegröt" är lika gott året runt. Men nu var det ett tag sen jag kokade någon senast och med tanke på att det faktiskt är lucia om bara ett par dagar så känns det för en gång skull ganska legitimt att göra det idag!

Dock hann jag inte innan frukost men nu kommer det finnas till frukost imorrn, för den blir nästan godast när den fått stå till sig...

Och svärmor, läser du detta så tar jag givetvis undan i en burk till dig också ;-) ....


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Givetvis missar jag inga inlägg i bloggen, och jag ser fram emot att få äta din underbara gröt.

Tack på förhand!

2010-12-11 @ 09:43:51
Postat av: Angela

Läste på mjölkpaketet- från Värmland :)Pratar ni värmländska? :) De är ju en så snäll dialekt. Tänker på en kille vi har imitt team han låter som en av de i filmen Torsk på Tallinn. Så fort tiden går! Tänk att Rasmus blir ett snart, de är så lika varann era små pojkar <3 Kram och sovgott

2010-12-13 @ 00:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0