Vart bor Börje ?

2010-12-30_22_18 (MMS)

Medan Patrik var ute i skogen och jagade idag har jag och barnen varit i Norge en sväng. Sista dagen (så vitt jag vet) med "blöjkrig" så lika bra att bunkra upp! Fick dock åka ända till Mysen idag då det var helt tomt på hyllorna i Örje. Kan låta fånigt kanske men det känns som att det är värt besväret mer tanke på alla hundralappar man sparar. Blöjorna på bilden har jag totalt betalt 212 nok för så om man räknar bort bensinkostnaden så är dagens förtjänst minst 700 spänn! Och Oscar var helnöjd, han gillar att va ute och åka. Men efter att jag sagt att vi skulle åka till Örje kunde han inte sluta tjata om "vart bor den där Börje då?". Haha inte lätt alla gånger... Full sula från morgon till kväll - gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0