1-1

Rasmus är en vilde utan dess like! Mer än full fart från morgon till kväll och det är inte alltid man hänger med i svängarna... Kanske vill han bara vara som brorsan, 1-1 i match ;-) ...


Våran lilla Tyson... Nästan identisk märkning som Oscar fick till förra sommarn när han "dök" från soffan ner i soffbordet. I Rasmus fall var det en sängkant som kom i vägen i hans tappra försök att ta sig fram upprätt på 2 ben... Stackarn!

Men han var inte ledsen värst länge...

Snabb som en vessla är han och preciiiiis lika i full i rackartyg som det ser ut... Lilla skrutten! ♥ Största faran med honom just nu är att han är så lång och ibland känns det som om han har nån form av teleskopsfunktion på sina armar - han räcker upp överallt och kommer åt saker som han inte borde....

Det har varit ett riktigt busväder idag. Runt 10 grader kallt, isande vindar och snöfall av och till. Patrik och svärfar var ute och fixade extra värme i hundhuset på förmidda'n och då var Oscar med...
 
Viktiga grejjer detta ;-) ... "Måste skotta stenterrassen mamma!"

Han var ute nån timme och kom sen in rosig om kinderna och utbrast "Måste komma in och vila min kropp lite nu. Det är jättekallt ute och jag hatar detta väder..." Hmm, kan han kanske snappat upp några av pappas ord kanske....?!

Nu sover både trollen sen länge och jag har fixat och donat med lite julöverraskningar... Hihi, prisa nätshopping! Iallafall när man bor ute i buschen som vi!

Och så har vi ju förstås adventsfikat... 2 gånger! En gång i morse (när jag väl vaknat, Patrik tog barnen och gav mig SOVMORGON till 9!!!) och en gång i eftermiddags i sällskap av farmor och farfar som vågade sig ut i snöstormen... Mys!


Nedräkningen kan börja!

Go'kväll!




Kommentarer
Postat av: marianne

Vilken fin bild,underbart

2010-11-28 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0