Biggest winner?!

Oscar är på dagis och jag ska snart bege mig in till Årjäng för att mäta och väga Rasmus inne på BVC. Var ett tag sen senast nu och det skulle förvåna mig väldigt om han INTE är över 13 kg (12 kg senast). Våra barn står stadigt....


Snygg i farmors brillor....

Undra egentligen när motivet med själva vägningen ändrar riktning. Jag menar man väger barn för att se att de går UPP samtidigt som majoriteten av oss vuxna väger oss i hopp om att vi gått NER eller åtminstone inte upp. Tål att tänkas på...

För egen del har jag inte vidrört vågen på flera veckor just för att jag är rädd för att jag gått UPP... Hmm, när Oscar var 10 månader hade jag lyckats bli av med alla (typ drygt 30!) + lite till graviditetskilon som jag lyckades samla ihop under de 9 månader han låg i magen... Nu är Rasmus 10 månader men jag är fortfarande INTE tillbaka i utgångsläget. Har minst 6 kg kvar och då gick jag ändå "bara" upp 20 kg med Rasmus...

Jag SKA ta tag i det igen men de senaste veckorna har det bara inte funnits varken ork eller motivation.. Vi får se efter helgen, för ja, jag erkänner att jag tycker det känns alltid bättre att ta tag i saker på MÅNDAGAR!

Ha en bra Dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0