Dagens höjdpunkt!

Eftersom Oscar varit lite vissen idag tyckte jag det passade bra att plocka fram en av mina käraste ägodelar från när jag själv var liten idag... Att det blev uppskattat gick inte att ta miste på :-) !


Mycket koncentrerad möbleras huset...

 


Hade nog inte haft en tanke på att plocka fram huset till Oscar (eller Rasmus heller för den delen) om det inte var för att jag sett att de har ett dockskåp på dagis som de brukar få titta på och som han verkat visa väldigt intresse för.. Hursomhelst, kul att det blir använt jag har lekt MYCKET och länge med detta!

Nu ska jag ta ett sista ryck här hemma innan jag däckar i soffan. Det jag tänkt hinna under dagen idag blev det inte så mycket med eftersom Oscar inte varit riktigt kry. Men ska försöka hinna med något nu när Patrik lägger barnen.

Jag återkommer lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0