Elisabeth

19:e november idag och Elisabeth står det i kalendern. Grattis på namnsda'n till mig själv ;-) ! Ett kort på posten från Patriks goa mormor och en amaryllislök från Patrik har gjort mig glad idag!



Fredagkväll och lugnet börjar sakta hitta till huset. Vet inte vad det var för konstigt som drabbade Oscar igår kväll för imorse vaknade han pigg och har varit helt ok under dagen. Lite snorig men ändå inget anmärkningsvärt... Skönt det, jag hade förberett mig på det värsta...

Som jag nämnde tidigare har Oscisen och jag bakat lite pepparkakor i eftermiddag! Pepparkakshuset är dock inte färdigmonterat än men det blir det imorgon tänker jag. Efter en liten överläggning med mig själv kom jag dock fram till att köra på hederligt klister även i år för hur det än är så blir ju huset ändå inte så fräscht att äta sen när det stått framme i en dryg månad.. Oscar uppskattade aktiviteten och smaken på degen och det var huvudsaken!




Mycket koncentrerad på uppgiften...


Barnen fick bada innan läggdags, alltid lika poppis!


Aningen ivriga att komma i plurret...

Nu blir det fredagsmys för hela slanten. Nån film, kanske lite gotteri och en önskan om att barnen sover ända till imorgon!


FREDAGAR är BÄST!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria Ekenbark

Grattis på namnsdagen Elisabeth!

Stor kramar till hela familjen



Kram Maria

2010-11-19 @ 20:06:15
Postat av: Eva Falkenland

Tack!

Vi tycker inte att dom är ett dugg lika varandra längre. Bara några enstaka miner =) men det är nog för att dom har så olika personlighet med.



Då ska jag be mamma köpa en sån och lägga i julpaket :D för det gör inte så mycket om huset är litet för mig.



Ha en trevlig helg!

2010-11-20 @ 09:52:58
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0