Lite mascara lurar vem som helst

Börjar kännas som ett uttjatat ämne men fyttirackarn va trött jag är! Lyfte över Rasmus till vår säng redan vid 12 inatt och sen har han bökat, snurrat och krånglat ända tills vi gick upp imorse... Vet inte vad det varit med honom för fördelen med att ha honom i vår säng brukar vara att han då faktiskt SOVER! Men, men nu har jag duschat, fått i mig lite frukost och är halvvägs nere i dagens första kaffekopp så det ordnar sig nog... Ska kleta lite mascara på ögonen också innan jag vågar mig ut bland folk och mascara verkar verkligen uppiggande -åtminstone för syns skull ;-) ...

Om knappt en timme börjar musiklek och sen blir det hem och fortsätta med adventsstöket. Och då vi åter igen ändrat lite på Oscars dagisdagar så Oscar är ledig idag så lär jag ha god hjälp av båda mina pojkar...


Vid frukostbordet för en stund sen... Rasmus har Oscars gamla pyjamas på sig, känns inte som det var länge sen jag la undan den från Oscars garderob....




Ha en bra Dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0