363 bilder

Japp, i eftermiddag påbörjades årets julkortprojekt. Haha, inte bara enkelt att arrangera 2 små viljor och samtidigt manövrera kameran på egen hand. 363 bilder tog jag iallafall så nåt borde ju kunna användas. Tänker dock INTE bjuda på något smakprov får bli en överaskning om ett par månader :-) ...

 
2008 körde vi pepparkakstema... Något som Oscar var väääldigt nöjd över! Dock förstod han inte riktigt varför leken "fritillgångtillpepparkakor" plötsligt tog slut... Gullungen, alldeles för stor pepparkaksdräkt fick han ha på sig också stackar'n. Han har använt den som pyjamas sen dess och gör fortfarande - även om "kristyren" numera är så gott som borttvättad... Men mjuk och go' är den!


Har som jag tidigare nämde varit på gympa idag - det var kul. Känner mig ganska nöjd med mig själv idag - fått uträttat en hel del. Helgen står för dörren och det vankas mer kalas (det sista) för Oscar! Nu blir det sängen!

Natti, natti!




Tänk va grönt det var i trädgården för bara 2 månader sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0