Äntligen ser man bra ut!

Så var det gjort! Fönstrena i vardagsrummet har äntligen fått sig en omgång och nu ser man de härliga höstfärgerna utanför utan att utsikten skyms av flugskit... Alla fönster behöver ju putsas med jämna mellanrum men jag har aldrig varit med om så mycket flugskit som vi får på fönstrena just i vardagsrummet... Och hur lyckas de skita UPPÅT?! Förstår inte hur det kan va prickigt på innerkarmens alla 4 sidor...


Ganska kalt och trist utan blommor och gardiner. Blir fint att få upp lite höstigare färger...

Nu återstår bara att släta till gardinerna som ska upp. Även om de legat ihoprullade blir det ju oundvikligen lite veck på dem som jag ska försöka få bort. Att ha strykbordet uppställt när Rasmus är vaken är dock ganska spännande (läs livsfarligt!) så vi får se om jag ger mig på det eller om jag väntar tills ikväll...


 
Humöret är det faktiskt inget större fel trots svullna ögon och rinnande näsa... ♥ Älskade små trollungar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0