Idag är det dags

4 augusti var jag på vårdcentralen och sökte för min onda fot första gången...


Mina fötter är något större än Rasmus små fossingar var i februari... (Undra förresten var gränsen mellan söta fossingar och vanliga fötter går...)


...och IDAG 10 (!) veckor senare ska jag till slut iväg på röntgen. Japp, det går undan!

Vi kom i säng tidigt igår också och Rasmus gjorde repris av natten innan och sov HELA naten i egen säng, M E N istället gjorde Oscar oss sällskap. Ögonen var besvärliga med honom stackarn så han har inte sovit nåt vidare även om han blev väldigt mycket lugnare när han fick krypa ner mellan oss. Nu på morgonen är han snorig som attan igen också och hade lite, lite feber så idag blir det en LUGN dag inomhus. Trött på att ha sjukstuga här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0