Just nu på Bergerud...

Lördag förmiddag och klockan går alldeles, alldeles för fort!

Oscar är ute med pappa och farfar och byter tak på garaget,


Teglet ska väck och ersättas av plåt. Oscar håller (under vissa protester) av pappa bestämt säkerhetsavstånd...

Och jag har ägnat del av morgonen åt att leta efter "kalaspyntet" jag köpte i god tid till Oscars kalas och sedan lagt undan på ett bra ställe... Så himla typiskt mig att gömma saker så att jag inte minns det själv... Men det som inte är stulet brukar ju komma fram och så också påsen med duk, tallrikar, muggar, servetter och godispåsar...

Färdigfyllda och redo att släppas i fiskdammen med diverse godis och en liten överraskning. Självklart finns en påse även till Rasmus även om hans inte innehåller godis...

Nu blir det till att utfodra barnen med lite lunch och sen sätta fart med allt som ska fixas inför kvällen. Hade tänkt hinna baka lite också men vi får se vad som hinns!

Ha d'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0