Nåt ska man ju hitta på

Som om jag egentligen inte hade andra saker jag skulle kunna sysselsätta mig med, men detta var ett litet lagom projekt och dessutom nåt som kommer till användning då Rasmus är en riktig liten snuttetrasekille! Napp skulle han nog klara sig utan men nåt att gosa med vid ansiktet när han ska sova det är ett måste!

Vändsydde två nya "snuttisar" i flanell. Den ena är bara helt vanlig och den andra har 3 små kompisar fastsydda i kanten. Ska tvätta och tumla dem innan han får dem dock så de blir riktigt gosiga...

Rasmus däckade efter lunch och sover nu gott ute i vagnen som jag nu ska ta och rulla ner till dagis med och hämta storebror!


Det är en underbar och solig höstdag idag! Härligt!



Kommentarer
Postat av: Eva

Vad mysigt han ser ut att ha det i sin vagn =)



Jag mår bättre nu men jag hade ordentlig feber i natt men 12 timmars sömn verkar ha gjort susen. Nu är det bara att hålla tummarna för att det vänder på riktigt.



Jag tycker det är härligt med stora barn =) våra var ju små när de föddes men de har dom allt tagit igen med råge. Alma är stor och tung trots att hon knappt äter, hon har valt att gröt är det som gäller och då bara pulver gröt. Det blir dyrt men vad gör man.

2010-10-07 @ 14:47:11
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: marianne

Så skönt det ser ut

2010-10-08 @ 09:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0