Allt går - om man vill...


Förra helgen roade jag mig med att prova kläder som jag kom i innan jag blev gravid.. Alltid lika spännande att ta fram påsarna och se om det är nåt nytt som kan tänkas passa...

Det finns särskilt ett par jeans som jag längtar efter. Ser kanske inte så mycket ut för världen, typ 100 år gamla från HM / LOGG men de är så sköna + att jag gillar den mörka tvätten och även modellen i sig...



Och faktiskt så kom jag i dem. Men det var då sannerligen inte mer. Den där lilla detaljen att kunna andas och ev. kunna sätta sig ner var inte inräknad i detta projekt ;-) ! Men huvudsaken är att jag fick på mig dem och kunde knäppa (även om det var tvunget att göras liggandes på sängen!) - då vet jag att det finns hopp.

Hade gått ner ytterliagre 1 kg under veckan så nu tror jag att jag tar helg från poängräknandet och slappar lite under helgen. 9,4 kg ner sen 1 juni - jag är på G :-)!




Kommentarer
Postat av: Kjelldiana

Great site, keep up the great work

2011-03-08 @ 12:17:03
URL: http://kjelldiana.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0