Allt fick plötsligt sin förklaring...

Jaha!! Är det DÄRFÖR!! Ibland närjag duschar, tvättar jag kroppen med resten av hårshampot...I dag råkade jag läsa på flaskan "För extra volym".....Shit!!!...Inte konstigt det är så svårt att hålla vikten nere!!!!! Det blir diskmedel nästa gång där de står "tar bort även det ......mest fastbrända fett"

Haha, jag var bara tvungen att "knycka" denna från en kompis som hade den som status på facebook. Tänk om det vore så lätt va - att bara byta duschcreme...

Inte lika kallt idag och det ser ut att bli en fin dag. Får se om jag orkar mig ut och promenera nåt idag, egentligen borde jag väl kanske inte det eftersom att foten börjat pocka på uppmärksamhet igen :-( , men men vi får se!


Specialsockorna som utlovade lite av varje levde inte alls upp till mina förväntningar.. Jag blev precis lika svett som vanligt, gick inte ett dugg fortare men kanske brände jag liiiiite fler kalorier än vanligt ;-) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0