Att fånga dagen!




Istället för att gå hem när jag lämnat av Oscar på dagis fortsatte jag på en promenad i det fina vädret. En timmes promenad i raskt tempo blev det - härligt!

Känns skönt att ha "rört på fläsket" redan på förmiddan, innan krafterna har hunnit ta slut ;-)! Dessutom är det bäst att passa på medan hösten bjuder på sånt väder som vi hittills haft denna vecka -då får helt enkelt dammsugning och stryktvätt vänta på sin tur!


Mitt promenadsällskap för dagen sov gott i vagnen.. Inte konstigt med tanke på hur guppigt det är på den vägen vi gått idag...

Nu ska jag och Rasmus fika loss på lite banan och kanske en kopp kaffe till mig :-) !

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad härligt det lät med prommis i solen. Tänk vad det ändrar sig. När jag var mammaledig gick jag mist en timme varje dag plus småsträckor också och nu får man vara glad om man pallrar sig ut typ en gång i månaden...

2010-09-02 @ 14:26:01
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ja de här höstdagarna vi har nu är verkligen underbara! Du är väl fysisk aktiv så det räcker och blir över ändå även utan promenader?! För egen del gör jag ju inget annat än promenerar...

2010-09-02 @ 19:55:11
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du det är bara höst/vintertid jag är så himlans aktiv. Hade tänkt att spela mycket mera golf under sommaren men det blir aldrig så med tanke på att det är så mycket på jobbet under sommaren plus att jag helt enkelt inte orkar släpa med mig Angelina varje gång. Det börjar bli lite tungt att skjuta drygt 20 kilo framför sig plus att bära klubbor som väger tio kilo på ryggen plus att spela golf..hihi...

2010-09-02 @ 22:58:57
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0