Hur GI är en limpsmörgås...?!

Vet inte vad som hänt med min självdisciplin och karaktär denna vecka. Efter den gångna helgen kommer jag verkligen inte tillbaka till de bra vanorna. Men men inte så mycket att älta, bara att konstatera att så är det och vis av erfarenhet från tidigare "viktresor" vet jag att det bästa är att låta det vara. Helt enkelt inte bry sig om vad jag äter några dagar och då brukar det rätta upp sig av sig självt. Inbillar mig t.o.m att det är kroppens sätt att tala om vad den behöver.. Låter kanske som flum och undanflykter men i långa loppet tror jag det är det bästa för att inte helt tappa sugen! Så här sitter jag nu, mätt och go' med magen full med limpsmörgås och filmjölk. :-)



Nog om detta!

Ska dock avsluta kvällen nu med att kolla på senaste avsnittet av Biggest Loser Sverige på TV4 play. Kanske räcker det för att få mig på bättre tankar redan till imorgon ;-) ...

Och imorgon är också dagen då jag ska till sjukgymnasten och få min "dom" om huruvida jag får använda min fot eller ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0