Jo tack, annars mår vi bra..



Dagens "skörd" från apoteket... Lite smått och gott till typ hela familjen...

Har varit på vårdcentralen med Rasmus på förmidda'n. Han fick testa att andas lite i en mask så mycket mer finns inte att tillgå i Årjäng. Något bättre blev det men inte helt bra. Fick utskrivet Pulmicort som vi ska testa med 2 ggr/dag MEN har det INTE blivit bättre tills imorgon bitti skulle jag höra av mig igen så skulle vi få en remiss till Karlstad...

Och på tal om remisser så kom jag äntligen fram till röntgen i Säffle imorse och där fanns det inte ens någon remiss med mitt namn på!!! Kanske inte så konstigt att det inte kommer nån kallelse då... Jag blir så trött!

Oscar fick vara inne hos Patrik när Rasmus och jag var på vårdcentralen...

Behöver kanske inte tilläggas att han inte led nån nöd där...


Kommentarer
Postat av: Elsa

Men uscha vad jobbigt med sjuk liten. Hoppas att det är bättre imorgon!!

2010-09-28 @ 20:18:39
URL: http://barnbus.blogg.se/
Postat av: Göbben

klart han inte lider

de är ju de bästa som finns att leka med pappan på jobbet

2010-09-29 @ 10:35:16
URL: http://www.svenskfast.se/arjang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0