När kroppen säger ifrån

Bestämde mig redan igår kväll att idag INNAN frukost skulle jag ta Zingo på morgonpromenad... Sagt och gjort - på med skorna och iväg.. Kom dock inte mer än 500 meter innan jag konstaterade att det inte var nån bra idé för nu säger fötterna ifrån på allvar. Skit också!

Zingo blev mycket besviken när promenaden blev knappt 20 minuter istället för den obligatoriska timmen, men ont gjorde det och nu i BÅDA fötterna så det hade vart dumt att fortsätta. Över en månad sen jag var på vårdcentralen nu och går fortfarande och väntar på kallelesen till röntgen. Måste ringa och forska lite i detta imorgon...

Blev att ge sig i kast med bakningen istället...



På jäsning i detta nu!

Vi får väl se vad Rasmus kommer tycka om detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0