Oscars garage

Mycket kul kan man ha med en vällingkartong! Projektet påbörjades förra helgen och idag när det ändå varit regn och rusk hela da'n passade det bra att färdigställa det...


En tom kartong aka garage, allt beroende ur vems ögon man ser det...

Projektet är knappt påbörjat men Oscar har redan plockat fram potetiella hyresgäster. "Är det färdigt nu mamma?!" Haha, efter 3 år borde han väl lärt sig att hans mor sällan gör når halvdant utan lever mer efter mottot att "ska det va så ska det va"! och då tar det tid därefter...

Men nu är det klart! Eller så klart som Oscar lät det bli, jag ville ha dit gardiner också men det protesterade Oscisen högljutt till! Och ok då, det var ju faktiskt till honom jag gjorde det så lite borde han väl kanske få bestämma...


Framsidan. Oscar är dock inte helt nöjd med att den lilla gröna dörren bara är på låtsas och inte går att öpnna.


Insidan.

Och sett från sidan. Det retar mig att han inte villa ha några gardiner... Kanske kan jag smuggla dit några nån dag när han är på dagis ;-) ...

Det blev riktigt fint om jag får säga det själv även om Oscar troligtvis varit lika nöjd med kartongen som den var!Och i eftermiddag när han lekt med det har han till störst till kört med bilarna UPPE på taket... Hmm... Men det kommer passa fint till bilmattan han ska få när han fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0