Ostbröderna



Frukost hemma hos Andersson:s... Båda moffsar ost precis som mamma och pappa. Oscar är dock noga på att äta osten brevid smörgåsen, den ska INTE ligga på...


Ännu en kall morgon, nästan 3 minusgrader vid 7 tiden. Kallt men klart och strålande sol, hösten är härlig!

Oscar är på dagis idag för första gången denna vecka. Visst snorrar han en del fortfarande men ska han va hemma tills näsan helt slutat rinna får han nog vara hemma till efter vintern... Eller nej förresten, för våren brukar också kantas av förkylningar och rinnande näsor... Hur som helst är han pigg igen och behövde komma iväg och leka några timmar.

Rasmus har faktiskt sovit i natt, oroligt men ändå sovit! Dessutom i sin egen säng vilket INTE hör till vanligheterna! Skönt.

Jag tvättar och fixar med lite av varje idag. Försöker få undan på saker som inte hunnits med under veckan när jag har haft båda barnen hemma hela dagarna och Rasmus krävt ganska mycket närhet.. Men, men vi får se hur långt jag hinner innan Oscar ska hämtas klockan 2, är VÄLDIGT säker på att "måstena" inte springer ifrån mig, det jag inte hinner idag lär vänta tills imorrn!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0