Hej å hå till farbror doktorn jag ska gå!


Den här gången tänker jag inte nöja mig med ännu ett recept...

Jaha idag är det alltså dags att visa upp fossingarna på vårdcentralen igen. Känns på ett sätt som ett ganska bortkastat besök då det enda jag vill är att få en remiss till Karlstad. Men, men vill de ödsla tid på att någon ska titta på något som inte syns utanpå och höra mig berätta allt som redan finns dokumenterat i min journal så får det väl vara så.

Det mest ioroniska är bara att de senaste dagarna har det kännts mycket bättre igen, har inte ätit några tabletter sedan i lördagsmorse! Men, men så har det ju varit förut också för att sedan bli väldigt mycket sämre igen så det är bäst att ta tag i detta en gång för alla nu!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0