Inteätasåmycketbyxorna...

Precis som rubriken antyder så är det till att strama till tyglarna igen denna vecka (eller egentligen inte bara denna vecka men med början...)
  
Efter att ha hållt skaplig disciplin ganska många veckor nu så spårade det ur totalt förra veckan. Inte för att jag åt varken kladdkaka eller min favvochoklad men mycket annat onyttigt slank det ner. Usch då! Men, men så blir det ibland det är bara så irriterande när det händer. Känns larvigt att jag inte fått bort alla gravvkilon än, efter Oscar fick jag bort allt (+ lite till!) på 10 månader, nu är Rasmus över 1 år och jag har fortfarande MINST 5 kilo kvar att plocka bort... Bläääää!


Men det är bara att ta sig i kragen (ha, ha iallfall de få dagarna som är kvar nu innan påsk...) och räkna "viktväktarpoäng" i "inteätasåmycketbyxorna" (ett par jeans som jag kan knäppa men som sitter bra tight, vilket knappast inbjuder till några frosserier ;-) ...)

Beach 2012 kanske...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0