Rymningsbenägen!

Har varit ute en stund och i vanlig ordning är inte Rasmus still en sekund.... Eller ja, Oscar är ju inte still han heller men han är mer säker - han vet att han inte får lämna tomten!


Där på andra sidan skogsdungen bor farmor och farfar... Där brukar det hända kuliga saker så dit var Rasmus helt plötsligt på väg. Snabb är han också!

Det är tur man har Oscar som kan rycka in med tanke på att min onda fot gör att jag själv inte är så snabb för tillfället...




Nu kom Patrik hem så jag ska bege mig iväg in till Årjäng och handla... Hade tänkt att åka i förmiddags men med tanke på hur mycket folk det är i omlopp inne i årjäng under påskveckan kändes det på nåt sätt lite lugnare att åka nu ikväll UTAN barn - både för deras och min skull!

Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0