Solig söndag...

...övergick i ÄNNU soligare måndag! U N D E R B A R T !!! Var egentligen vaken alldeles för sent igårkväll (eller natt får man väl säga när klockan hann bli 12 innan jag släckte...) men vaknade faktiskt ändå pigg imorse. Egentligen bör jag somna senast 22:30 för att orka med dagarna men samtidigt är det ju på kvällen man hinner med så mycket och när man väl kommit igång med något är det svårt att slita sig....

Det utlovade blogginlägget igårkväll blev dock aldrig av så här är lite vad vi roade oss med under dagen som vi verkligen tillbringade utomhus från morgonen tills det var dags att gå in för kvällen! Härligt!


Rensat sandlådan ren från alla löv och därefter grävt hål och byggt vägar...

Kört bobycar... Dock hade inte Oscar riktigt förståelse för att Rasmus inte orkade köra med honom bak på flaket...


Käkat mellanmål ute...

...och blött näsblod :-( !


Aj, aj, aj snacka om att jag lyckades "fånga ögonblicket" även om det i detta fall inte var nåt lyckligt sådant! Usch! Det blödde en del men gav sig snabbt som tur var och en liten stund senare var han lika glad igen...

Dessutom var Oscar och Patrik och hämtade påskris i skogen och planterade påskliljorna jag köpte i början på förra veckan.

Så här fint pryder de kökstrappen, nu återstår bara att se om jag lyckas hålla Rasmus ifrån dem. Haha ja kanske Oscar också för den delen för han förstod inte riktigt vitsen med att ha en vagn om den bara skulle stå stilla, skulle inte förvåna mig det minsta om jag hittar honom körandes med vagnen i sandlådan...

Men nu är helgen slut och en ny vecka har börjat, dock en kort vecka med efterföljande   LÅNGHELG - det gillas MYCKET!!



Och förresten, jag kom fram till vårdcentralen till slut. Hon jag pratade med tyckte absolut att jag skulle ha en remiss till Karlstad - dock måste jag i vanlig ordning träffa en allmänläkare här i Årjäng först trots att jag redan gjort det!!! Åh jag blir så trött!!! Men, men fick en tid nästa vecka så får vi se vad som händer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0