Syndafloden?!



Hittills har vi (eller ja Patrik...) lyckas hålla vårat lilla översvämningsproblem i källaren som vi har haft i några veckor under kontroll. Ända tills imorse då vattnet som ska pumpas UT ur källaren plötsligt istället pumpades IN...


Ordningen återställd och slangen på plats!

Det största problemet med detta var att en påse fylld med böcker råkade stå just i skottlinjen för detta... Och varför har man böcker i källaren?! Jo, senast jag var i Karlstad köpte jag faktsikt lite julklappar (!) (jajjamen ibland är jag ute i god tid) och dessa hade jag alltså "gömt" därnere för Oscars nyfikna ögon...

Böckerna hänger nu prydligt på tork i tvättstugan...

Såna här tjusiga vågor är alla 4 böckerna nu utrustade med... Asch, det torkar väl och de är ju fullt läsbara ändå men ändå tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Eva

Det var väldigt tråkigt att böckerna blev förstörda. Men du kanske hinner lägga dom i press lite så dom inte ser alltför illa ut. Sen så tror jag inte Oskar bryr sig om det är vågor i böckerna.



Varför har ni vatten i källaren? Beror det på snösmältning eller har jag missar något.

2011-04-04 @ 09:50:07
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0