Vårgarderoben börjar arta sig!



När jag gick igenom Oscars garderob för några veckor sedan konstaterade jag att den behövde kompletteras med en hel del. Han har växt i alla riktningar (dock mest LÄNGDEN) och framförallt byxor behövde införskaffas. Och idag var jag och hämtade ut paket innehållande lite diverse...

 
Ett par riktigt mörka jeans från Nameit och ett par "vanligt" jeansblå från HM. Både i baggymodell och resår i midjan, det är utan tvekan den modell som passar absolut bäst på Oscar. Extra bra dessutom nu när han vill och KAN SJÄLV av och på med kläderna... Samt en långärmad t-shirt (även den från Nameit) och en pyjamas till lillebror! Pyjamasen var dock väldigt stor - nästan att betrakta som tvåmanstält!

Det är verkligen GULD att kunna handla från nätet när man inte direkt har något stort shoppingutbud inom räckhåll! Dessa plagg köpte jag från Strössel (förutom HM jeansen då :-) ). De har en hel del fint och är snabba på att leverera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0