Transfertryck

Uppe på "Blomman" där Oscar har börjat nu efter sommaren har de inte den typen av korgar för extrakläder som de hade på "Nyckelpigan". Extrakläder är ändå hur som helst bra att ha med så jag har gjort en egen "dagispåse" som Oscar fått ta med sig och har på sin hylla...

Har använt en sån vanlig tygkasse men för att göra den lite roligare har jag gjort tryck på (som Oscar fått vara med och välja/grejja lite med i datorn...)




Resultatet blev helt ok även om jag till en eventuell nästa gång lärt mig att man INTE ska använda en skärbräda i plast med räfflat mönster som mellanlägg vid påstrykningen.... Men, men det är nog bara jag som överhuvudtaget tänker på att det blev lite "mönster" på Oscars t-shirt.... Och de behöver iallafall inte tveka på vems påse det är :-) !


Oscar blev mycket nöjd med sin påse... Särskilt den sidan med "Buzz" på.

 

Tänk va kul man kan ha med en vanlig bläckstråleskrivare.....


Kommentarer
Postat av: Jenny

det blev fint :)

KAnske ska göra så jag med...

2011-08-29 @ 14:33:28
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Eva

Är det en speciell typ av papper du använder då? Låter som en super idé tror jag ska göra en varsin till barnen.

2011-08-29 @ 19:19:45
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0