Fixar å donar

Bara ett par minuter efter jag postat förra inlägget så somnade minikrigar'n ändå... ...är man trött så är man!

ZZzzzzzzzzz......

Oscar och jag däremot har inte legat på latsidan på fömidda'n...


Oscar har lagat en trasig vägtrumma... (Har en svag aning om vart han fått inspirationen till den leken från.) Men han tog en lång paus och tittade drömmande, längtande mot skogen där vi hörde en motorsåg jobba. "Kanske är det farfar som sågar, han kanske behöver hjälp!"

Sedan bar det av in till Zingo. Zingo kunde dock knappast vara mindre intresserad av Oscar, iallafall när godiset Oscar försåg honom med tog slut...


Och så har han snickrat.... Och ja, fingrarna klarade sig även om det ser lite kritiskt ut...

Och jag har satt fart med att förbereda för målningen inne i Zingos foderrum.

Hann inte börja måla dock för det var i vanlig ordning ingen lång lur Rasmus tog och sedan var det dags att göra en paus för lunch...

Efter maten ringde farfar'n (till Oscars STORA lycka) och frågade om han ville komma över och grejja med lite av varje. Så där är han nu och jag överväger om jag ska passa på att ta en promenad. Oscar är inte så road av det men Rasmus har inget emot att sitta i vagnen så det skulle kanske passa ganska bra... Dessutom är Rasmus fortfarande trött så då somnar han säkert en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0