Fredagsmys

Gissa vem som tog över handkontrollen när Oscar mycket motvilligt travat i säng.....?!



Pappan ser ungefär lika nöjd ut som sonen var några timmar tidigare...

Dagen har bjudit på något sämre väder än vad vi blivit bortskämda med de senaste dagarna. Temperaturen har väl förvisso legat runt 20 grader men det har varit molnigt, blåsigt och efter lunch har det regnat nästan oavbrutet. Men faktiskt så gör det mig ingenting, nästan skönt (iallafall för min solbrända rygg...) att få vila sig lite från solens strålar då vi tillbringat MÅNGA timmar med bad och sol de senate dagarna.


"Russinbröderna" tidigare ikväll...
 
Rasmus gillar verkligen russin lika mycket som Oscar gör. Så när det är slut i hans skål är det ju självklart att fortsätta i brorsans... Faktiskt helt utan protester från Oscar. Snarare uppmuntrande, "Det är väl klart han får smaka av mina om hans är slut!"

Jag har inte riktigt kännt mig på topp idag och låg faktiskt och vilade över en timme på eftermidda'n. Det händer typ aldrig, men idag behövdes det och efter jag vaknade har jag mått lite bättre. Patrik fixade kvällsmaten och jag har bara slappat hela kvällen. S K Ö N T ! Känner mig dock ganska nöjd med att jag tog mig ut på dagens motionsrunda redan i förmiddags så jag inte behövde känna någon press om det ikväll. Dessutom gick jag ungefär dubbelt så långt som jag brukar (känns som att jag måste "komma vidare" nu) så vi får väl se vad mina fötter säger imorgon... Borde ju knappast vara några problem då jag avverkat en mer än 2 veckor lång invänjningstid på skoinläggen nu utan några större problem... Mitt största problem för tillfället är handleden men den påverkas ju knappast av om jag promenerar eller ej!


Har till slut bokat hotell i Linköping för sista dagarna på semestern också. Där vi bott ett par gånger tidigare var det dock fullt och där vi nu bokat fanns det bara plats för 2 nätter istället för 3 som vi hade tänkt men det blir nog bra. Det är stadsfest i sta'n de datumen så det kanske är därför det är fullbokat för annars brukar det aldrig vara några problem.



Det var dagen idag det. Slut på både godis och glass (japp, det har vi haft och gottat oss med, gäller att hålla skinnet spännt!) så nu kan vi lika gärna gå och lägga oss ;-) ...!

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0