Min plantarfasciit och jag...

Är det inte konstigt va?! Igårkväll hade jag så ont i foten att jag knappt tog mig upp för trappen till sängen trots värktabletter och nu på förmidda'n efteratt ha fått mjuka upp mig lite känns det helt ok igen...


No more gummistövlar! Ska det va ska det vara "Eccosarna", de är helt klart bäst!

Kanske ändå ska ta det lite lugnt även om det är tråkigt... Men, men bättre att kunna gå lite och i ett något lägre tempo än att inte kunna gå alls!

Eftersom att barnen är på dagis några timmar även idag passade jag på att ta ett litet varv nu på förmidda'n, det blev knappt 4 kilometer men det gör inte ont nu heller och det är huvudsaken!

Har dessutom dammat av vågen för första gången sedan i början på juli idag. Och visst, nåt litet hade jag väl gått upp under semestern men inte så farligt som jag trodde ändå :-). Men, men nu har jag iallafall åter igen en startvikt - bara att se framåt! Målet då?! På 6 veckor har jag tänkt mig tappa 4 kilo. Vi får väl se...

Nej, nu ska jag sätta fart och hämta hem barnen igen ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0