På gång...

...kanske kan jag klara det ändå!


I förmiddags skulle jag egentligen bara knalla in till city och byta en tröja jag köpte igår men när jag ändå var ute passade jag på att ta en vända för att få ihop några kilometer också!



Blev inte så långt, men i gengäld gick det fort! Hehe, mycket av syftet med "varvet" var att få Rasmus att sova en stund i vagnen eftersom att vi skulle bort på eftermidda'n... ...men inte då, alldeles för mycket att titta på!

 
"-Bila, bila, bila!" En sak kan man iallafall vara säker på, Rasmus gillar bilar!


Swischade förbi "Taggen" också som fortfarande inte rört sig ur fläcken sedan jag flyttade från sta'n....


Kommentarer
Postat av: Helena

Men va fan Bettan!

Var du på min gata utan att komma upp till mig och spana in partylyan!!???

2011-08-20 @ 22:03:47
Postat av: Elisabeth

Lite för tidigt för viiiiiin! T.o.m för mig ;-) ...

2011-08-20 @ 22:38:40
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0