2:a advent

Och till slut står årets hus färdigt!

Tänkte in i det längsta baka ett i år också men åter igen... ...dygnet har bara 24 timmar och i ärlighetens namn var det fullt tillräckligt att bygga ihop byggsatsen jag köpte i fredags.


Höjdpunkten! Oscar började tjata om att få "dekrorera" i samma stund som jag tog ur byggsatsen ur kartongen, så hans väntan blev ganska lång...






Och så har vi förstås tänt ljus nummer 2...


Och efter att kollat diverse bilder på både facebook och bloggar jag läser så har jag konstaterat att vi nog är de sista i världen som har en adventslåda med traditionella kronljus i. Det ska tydligen vara blockljus i år! Hehe, men men kul att få känna sig lite unik för en gång skull ;-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0