9 dagar kvar...

Efter några dagars sjukstuga här i huset kändes det på sin plats att muntra upp barnen lite så idag möblerade jag om lite i paketkalendern så att det blev riktigt bra paket...

Någon som blev nöjd?!

 


"Nöttis!" Och inte vilken "nöttis" som helst utan en i "Lolloskepnad"! (Lollo som i Ving's barnclub, Lollo&Bernie för den oinvigda...)

Oscar blev inte direkt missnöjd han heller...

 
Började samla på mig "paketkalenderpresenter" redan på mellandagsrean i fjol då jag köpte bl.a denna legosats för ynka 10 kronor på Rusta. Dock är det inte LEGO utan nåt annat märke som dock är kompatibelt med LEGO... Hmm, dock får man vad man betalar för, passformen var väl sådär. Men å andra sidan - 10 kronor var det helt klart värt!

Positivt är att Oscars öga är så gott som bra och Rasmus har varit feberfri hela dagen! Mindre bra är att Rasmus istället nu ser lite röd ut under ena ögat samt vid ett tillfälle pekat på ögat och sagt "AJ!" och vid ett annat "Kliar!". Hmm, vi får väl se hur han ser ut när han vaknar imorgon....



Rasmus som hoppade över middagsvilan har redan somnat för kvällen och snart är det Oscars tur... För egen del har jag några timmar med dator och skolböcker framför mig. Slutspurt nu, både för uppgiften som sådan och kursen i helhet!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad tråkigt att ni haft sjukstuga igen =( men skönt att ni börjar piggna på er igen.

Vi har varit drabbade av magsjuka och jag blev värst drabbad men börjar komma igen nu.

2011-12-15 @ 19:46:05
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0