Håll i hatten!

Var uppe på Abeko och köpte en ny vinteroverall till Oscar häromdagen...

 
Naturligtvis en GRÖN... ...vad annars?!

Haha, det var ju kul att han hann att testa den åtminstone en dag i "vinterväglag" i torsdags med tanke på att klädkoden sedan dess varit fleecefodrade galonkläder...

Men, men det är ju "bara" december än och jag tror ännu på vintern... Jo faktiskt!

Nu har stormen som satte fart igårkväll lugnat ner sig en aning. Fyttirackarn, trodde nästan att huset skulle flyga iväg med oss en sväng inatt. Alternativt att den redan spruckna STORA eken brevid huset skulle välta. Lyckligtvis inträffade inget utav det och otroligt nog blev vi inte ens strömlösa!

Kommer nog ett litet inlägg om julfirandet här i huset senare men först ska jag fortsätta sörja över att (har helt ärligt ingen aning om vad som hänt!) ännu en kamera är förbrukad här hemma :-(...


Kommentarer
Postat av: Malo

Den är jättesnygg den där gröna overallen! Jag har sneglat på den på obs. Vad är priset på Abeko? Är den billigare där tro?



Blåste rejält inatt ja. Vi åkte hemåt och stundvis kändes det som om bilen skulle blåsa av vägen. Himla tur att det iaf inte var halkigt samtidigt.



God fortsättning!

2011-12-26 @ 13:25:16
URL: http://www.famkilander.se
Postat av: Elisabeth

Jo visst är den fin :-) ! Det fanns två varianter uppe på Abeko, Liam och Noel för 899:- resp 1099:-. Skillnaden var att den dyrare var förstärkt även i rumpan + att den tålde 2000 (tror jag) vattenpelare mer.



Valde länge (obeslutsamma jag hatar när det finns alternativ!) men köpte till slut den för 899:- (Liam) då hon faktiskt rekommenderade den... Han har ju dock inte använt den mer än en gång än så länge så jag vet inte alls hur den egentligen är, men fin :-) !



Att ni vågade er ut! Kan tänka mig att det slet ganska bra i bilen, läskigt när det tar i så!



God fortsättning på er också! Kort julhelg i år!



2011-12-26 @ 13:53:19
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0