Nedräkning mot jullov!

Tänka sig att jag hann klart och inlämnat i tid även denna gång (trots sjuka barn hela veckan...)! Dock bara med en timmes marginal men ändå i tid vilket är huvudsaken!

Och nu bär det av till skolan för sista kursdagen innehållandes studiebesök på Socialpsykiatrin här i Årjäng följt av besök av Psykiatriombuden och en hel del annat. Dessa fredagar är ganska fullmatade...

Oscar var mycket nöjd när han fick hjälpa mig med en av uppgifterna igår eftermiddag....


"Du får säga till din fröken att jag valt kompassen, cykeln och hjärtat! Bra att jag hjälpte dig va?!"

(Collaget är förövrigt min tolkning av vad man ska tänka på i bemötandet av personer med psykiska funktionsnedsättningar.)

Ha en bra dag, helgen är nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0