Se upp för batman!

Den här kategorin har visst fått vila ett tag. Inte det att det inte funnits något att skriva för det har det egentligen funnits - hur mycket som helst, VARJE DAG men jag har bara inte haft energin att få ner det på pränt. Men här kommer iallafall,




När barnen och jag var ute i eftermiddags passade vi på att hämta posten och Oscar envisades med att han skulle ha pulkan med sig att dra hem posten i och därför var jag på honom lite mer än vanligt att han var tvungen att gå nära kanten eftersom att det faktiskt kan komma bilar.

Och ja, bilar kom det när vi var på väg tillbaka, 2 stycken i en ganska tät följd och när den första passerar säger jag,

"Ser du nu att det kommer bilar här? Jag tror det där var Berits man."

Varpå Oscar svarar (samtidigt som nästa bil susar förbi),

"Ja, och det där var batman!"



Som sagt, man har sällan tråkigt i sällskap med den här lilla mannen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0