Allt ligger i betraktarens ögon...

Efter att ha studerat min lunchtallrik en stund kom Oscar idag fram till följande...

"Jag har aldrig sett några granar som är uppochner i skogen iallafall..."

För att vara ärlig är jag inte ens säker på att han faktiskt såg att det var broccoli (utan kan mycket väl trott på allvar att det var en liten minigran på min tallrik) , eftersom han själv inte längre äter det. För hemma hos farmor har han t.om dragit det så långt så att han sagt att jag äter inte gräs, för gräs är bara för kossor när hon vid något tillfälle serverade just broccoli...

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken skön kommentar =) även om jag gillar broccoli.



Såg inte din fråga förren idag =) Nu är priset på blöjor normalt igen. Så om man har blöjkort på kiwi så får man vart fjärde libero paket gratis och dom kostar 46 kr st. Så i nuläget tror jag inte att man tjänar något på att åka över gränsen för att handla blöjor.



2011-02-10 @ 18:23:35
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0