Hjälp mig!!! Beslutsångest BIG time....

Extrafilm kör just nu en kampanj med 50% rabatt på alla Canvastavlor. Har tänkt att passa på att fixa lite "hobbykonst" till vardagsrummet men det stora problemet är att jag kan inte bestämma mig för vilka motiv jag ska beställa...

Det enda jag vet är att det ska vara naturbilder i sepiaton men frågan är vilka naturbilder... Trodde först jag bestämt mig för bilder "hemifrån"...

  
Drömmarnas båge över Stångån i Linköping och ytterligare ett stångåmotiv

Men sen blev jag osäker och tänkte att det kanske kunde vara roligare att tänka tillbaka på nåt mer exotiskt...


En Hibiskus förevigad under semestern på Mallis

Eller kanske ännu hellre något från Thailand...

  
Tror vi fotade denna vy från Phi Phi... Hmm, underbart vackert hur som helst!

Haha, eller kanske nåt mer uppseendeväckande som en bild från Princessgrottan på Krabi...




Eller varför inte något här från Blomskog...
 

Alla dessa har jag alltså tänkt i par (så som jag lagt upp dem här) i storleken 40x60 cm/st (förutom hibiskusen då som jag inte riktigt vet vad jag ska kunna kombinera den med) och de ska hänga över soffan. Patrik har lagt ner sin röst och jag vet verkligen inte... Vad tycker ni?! Hjälp mig välja!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

ta den från princessgrottan =)

2011-02-15 @ 21:04:14
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0