Blivande rockstar ?!



 

Förmiddagen har spenderats på musiklek, jättemycket med både barn och föräldrar även denna vecka så det var mycket trevligt! Är det kanske därifrån Rasmus får inspiration till sina snygga "gitarrmoves"...?!

Och nej, fortfarande inget BREDBAND.... Utan att gå in på några detaljer kan jag säga att jag knappast är "bästis" med Glocalnet för tillfället... ##"&/"%"¤¤!&)))¤"¤# Igår kväll slutade min diskussion med den tekniska supporten med att jag fick frågan om jag ville bli kopplad till "Avslut"... Hmm, vi får väl se när de orkar få ut någon som kan dra "trådarna" rätt så vi återfår kontakten med omvärlden igen....





Storebror (som förövrigt KAN SJÄLV! och har satt på sig pyjamaströjan bakåfram) instruerar brorsan...


















Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0