Dammråttsjakt

♥ Kramkalas efter frukost imorse...

Oscar blev mer än nöjd över tröjan med bilar vi köpte åt honom i Säffle igår. Rasmus fick ett par turkosa strumpor med "monstertrucks" på. "Mamma, Rasmus och jag är nöjda nu! Det var bra saker ni köpte till oss! Rasmus och jag är jättenöjda, blir du glad då?!" Så det är kul att köpa saker till Oscisen för hans tacksamhet har inga gränser - nästan oavsett vad han får...

Efter lunch kom farmor och farfar och hämtade upp barnen och Patrik började städa ordentligt. (Lite lättare när barnen ej är hemma). Jag har gjort en insats i tvättstugan samt vikt in massor ren tvätt, sen tog det tvärstopp och handen vägrade vara med mer så nu dricker jag kaffe istället - nån ska ju göra det också...

En överlycklig Rasmus välkomnar farmor och farfar när de kom förut! "Hajhaj, hajhaj, hajhaj!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0