Fullt ös

Och jag som levt i nån form av illusion att söndag är vilodag... Inte på Bergerud inte!


Ute i snön i förmiddags. Till slut kom fjällpulkan iallafall till användning (det var den jag var på väg efter när jag bröt handen...) även om jag idag skippade skidutrustningen och drog den till fots... Hur Oscar och Patrik tog sig fram i snön vågar jag knappt skriva - det gick hur som helst något fortare än för mig och Rasmus!

Väl tillbaka inne fanns det tydligen fortfarande mycket buskrafter kvar...

Oscar kom ut till oss i köket och sa; "Nu är Rasmus i knipa!" Haha, troligen ivrigt påhejjad av storebror hade Rasmus då dragit fram alla altanfiltar som jag haft undanlagt på ett (tidigare) bra ställe och knölat med sig dem in i tältet. Oscar visste väl egentligen att de INTE är till för lek men att han kom och skvallrade berodde nog mest på att han ändå hoppades på att få ett ok... ...vilket han faktiskt också fick! Blev sedan ett väldigt kojlekande där inne!

Bilderna på Rasmus påminner mig dessutom om att hans ullunderställströja har flera små hål som behöver åtgärdas innan den tar helt slut - vilket vore synd eftersom den är stor och stretchig nog att funka även nästa vinter...

Nu - K A F F E !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0