När jag var liten...

Lagom till min födelseda' häromdagen skickade pappa mig ett kuvert fyllt med diverse roligheter...



Massor med gamla foton på mig själv och mina nära daterade för mååånga år sen! Jättekul verkligen! Stencool i stentvättade jeans och på en annan bild den där tröjan med musse pigg på som jag kommer ihåg att jag älskade. (Man kunde vända den så var den helsvart med en stor musse på andra sidan...).

Efter att studerat högen med foton insåg jag dessutom 2 saker. Mig själv i 3-4 årsåldern nersmutsad i en gigantisk grushög på tomten hemma i Ljungsbro. Kan det vara från mig Oscar har fått sin "smutsanersigförmåga" ?! Och på en annan bild var jag äldre men det var ändå nästan som en spegelbild av en butter Oscar... Kanske Patrik ändå har rätt när han hävdar att mycket av Oscars vrånga tjurskallighet går att spåra tillbaka till mig...?! Hmm, och jag som alltid är glad, eller?


Troligtvis kan han även skylla håret på mig...Förövrigt ser jag mycket av min egen farmor i Oscar på denna bilden, iallafall ögonpartiet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0