Solokvist igen

Eller ja, helt ensam är jag ju inte då jag förstås har sällskap av barnen men vuxensällskapet jag varit bortskämd med de senaste 6(!) veckorna är borta och det känns TOMT! Och det är det inte bara jag som tycker, Oscar var mycket missnöjd över att pappa åkte till jobbet idag (och surar fortfarande...) så det kan nog bli en munter dag.

Dessutom har ju Oscar sportlov denna vecka så inget dagis blir det heller. Hmm, måste försöka ta oss ut en stund senare så att det händer iallafall händer nåt kul. Dessvärre är det just däri det största problemet ligger, på- och avklädning av ytterklädder samt i och urlyftning ur pulka/vagn är något som handleden fortfarande funkar D Å L I G T för...

Men, men antar att det bara är att gilla läget och hoppas att jag håller ihop - om sådär 9 timmar har jag min "personliga assistent" hemma igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0